Gräsänka..

Karln i huset åkte tidigt i morse söderut för att tävla i RM i quadracing så nu är det bara jag och sonen hemma i 2 dagar.
Idag ska vi fira valborg hos go-svägerskan som fyller år på måndag så jag har bakat en tårta till henne :)
Precis som mig älskar hon svart och vitt så jag valde att göra en tårta i just dom färgerna.

Den består av chokladbottnar fylld med skivade jordbubbar, mjölkchoklad-mousse och hallonmousse. Den är spacklad med vaniljgrädde och täckt med svart marsipan. Dekorationer i flowerpaste och sugarpaste.
Vi får hoppas den smakar!




Jag får bröllopskänslor.. Kanske pga hjärtat? Men hon är ju en grym kvinna så all kärlek till henne :)



Önskar alla en trevlig, rolig, härlig och mysig valborg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken snygg tårta, den blev hon glad över,eller hur.Skulle inte ha nått emot och få en sån på födelsedagen. Kram gumman min och trevlig valborg.:)

2011-04-30 @ 17:53:11
Postat av: Lotta

Tack snälla mamma! Stor kram

2011-05-01 @ 08:33:33
Postat av: Marja

Nu har jag på riktigt en tår i ögat. Tack underbara Lotta för den vackra & goda tårtan & dina fina ord. Du har i tårtan fångat både mitt yttre & inre. Tycker så mycket om & är så tacksam för de du/ni gör & för att ni finns. Massa LOVE!

2011-05-01 @ 12:33:08
Postat av: stina

men oj, vilken fin tårta!! vad duktig du är alltså! :)

2011-05-10 @ 15:21:36
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0