BOTILDA 8 ÅR

Nu är min fina man hemma igen. Inte frisk men han mår helt klart bättre!
Så skönt.
Mamma och pappa har varit här i helgen och det har varit jättemysigt som vanligt :)

Barnens kusin fyllde år tidigare i veckan och igår skulle det ätas lite tårta :)
Önskemålet var en tuff tårta med smak av jordgubb och vanilj.

Eftersom hon spelar gitarr och tycker om att sjunga så föll det sig naturligt att det skulle finnas med en gitarr och mic på tårtan :)

Den innehåller ljusa bottnar, jordgubbsmousse (som ville skära sig.. nytt recept som jag INTE kommer använda igen, dock smakade den ok) och vaniljkräm. Spacklad med mjölksmörkräm och täckt med den sugarpaste som jag använt en del förut.


Använde ett för mig nytt verktyg till att göra rutmönstret. Limmade sedan dit ätbara silverpärlor.


Den här gången höll inte sugarpasten på att jäklas med mig.. :)







Ha en mysig söndag kväll, det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men herre gud Lotta..... DU är ju så galet DUKTIG!!!!! Super fin tårta...!

2011-12-04 @ 21:39:23
Postat av: Marja

Oj, oj, oj... Finns inte ord att beskriva vilken stjärna du är. Du har lyckats igen. :-) Love, love, LOVE!

2011-12-05 @ 01:27:00
Postat av: Maria Elf

Såg att du efterlyste dina besökare! Jag kikar in då och då. Du gör så sjukt fina grejer!!! Å goda! :-) Ser fram emot nästa gång jag ska få tillfälle att beställa nåt! Å jag håller med dig om tomten på centrum ;)

2011-12-05 @ 10:48:07
Postat av: Lotta

Tack goa ni!

2011-12-05 @ 19:16:57
Postat av: Denise

Så snygg! Älskar sidorna på den och färgen!

2012-02-15 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0