DAGEN FÖRE..

Hur går det i julstöket?

Här är det hyfsat lugnt, har några klappar kvar att slå in ikväll och just nu har jag en Jansson i ugnen efter önskemål av maken. Lillebror kom idag och han har lovat att griljera skinkan..?
Blev lite julmat trots allt :)

Förra veckan när det bakades cupcakes med saffran så gjorde jag dubbel sats och frös in resten.
Så igår tinade jag upp dem och gjorde cake balls! Blandade saffranskaka med cream cheese och doppade sedan bollarna i vit choklad. Smaskens blev det!



Lite nonpareils i julfärger och stjärnor fick äran att dekorera dem :)




Några som tydligen vill att vi ska titta på dem istället?


Härliga gula färg!



Vill önska alla mina fina läsare en riktigt God Jul!
Ta hand om varandra och mys riktigt ordentligt tillsammans med god mat, godis och såklart bakverk! ;)

Hörs nåt igen efter helgen!

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Marja

Tack för julklappen innehållande (bla) dessa godingar. Mums!

2011-12-26 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0