LOVE

Världens bästa man, min man, ligger just nu inne på sjukhus så för tillfället är det lite låg stämning här hemma..
Han opererades för bråck i tisdags och drog i samma veva på sig en lunginflammation med över 40 graders feber..

Men, om hans värden är bättre imorgon så får han ändå komma hem då, hoppas, hoppas!
Saknar han så.

Vi hade ju hoppats på hemgång för han redan idag så därför hade jag bakat chokladmuffins för hans skull.
Jag och sonen fick fika loss på dom istället :)


Den här är toppad med vaniljgrädde :)





Tänkte tipsa om en supergod alkoholfri glögg som finns att köpa på Systembolaget, nämligen denna äppelglögg!




Mycket god glögg!


Imorgon kommer min mor och far upp igen, ska bli såå mysigt!


Nu ska jag ta och ringa min älskade!


Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas mannen får komma hem snart så han går kalasa på dina cupcakes!! Kram på er

2011-12-01 @ 22:12:59
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

:( Det lät inget vidare, hoppas mannen får komma hem snart så ni får mysa tillsammans allihop.

2011-12-02 @ 12:11:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Lotta

Han är hemma nu :) Tack!

2011-12-04 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0