Blåbärscupcakes!

Vill börja med att gratulera min man som blivit egen företagare! Så till deras eftermiddagsfika har jag idag bakat blåbärscupcakes med fluffy white frosting :)
Skrev ju sist att jag inte blev så förtjust i denna frosting men jag ändrade mig när jag på kvällen hade ätit upp min chokladcupcake med denna frosting på.. det smakade ljuvligt!

Pressade saften ur hallon för att få rosa färg och lite godare smak.


Vet inte om jag har fel inställning på min kamera men frostingen är ljusrosa med lila ränder.. :)

Imorgon ska jag ge mig på att baka "Chocolate Mint Crisp Cupcakes", lägger ut nya bilder då.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Marja

Gillade bildens färger. Hejja Suomi!!! :-)

2011-02-21 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0