Länge sen nu!

Hej på er, det var ett tag sen :)

Har jobbat som attan så jag har varken haft ork eller lust att baka..
Men igår så fick jag en beställning av svärmor :)
Hade en liten tillställning hos henne med karl + massa släkt. Min egen karl kunde inte närvara då han tävlade i NM i quadcross.
Hans ena broder tog studenten för ett tag sen så vi firade honom lite extra och därför hade jag tänkt att göra "studentinspirerade" cupcakes. Fick inte tag på svenska flaggor att dekorera med och inte heller hade jag nåt med den rätta blå färgen.. Men, men!
Denna gång fick det bli vaniljcupcakes med jordgubbskompott toppade med vit chokladfrosting.


Skulle egentligen gjort J:n i flowerpaste men pga tidsbrist så klippte jag ut dom i silverpapper.. :)




Idag är det härligt väder så vi siktar på sol och bad.

Ha det underbart i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Perfect Lotta! Nina från Borgå

2011-10-05 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0