Tisdag

Dåligt med uppdatering här.. :)

Idag har jag, mamma, pappa och min son varit på Frösö Zoo. Det var första gången sonen var på zoo, han tyckte det var mycket spännande med alla djuren :)

I lördags gjorde jag kladdkakemuffins (Leila) som serverades med grädde och jordgubbar.
Min go-svägerska bjöd på nåt liknande för ett tag sen som var himla gott så idén kommer från henne :)


Mycket sega och kladdiga blev dom, gooott!


Till helgen ska jag baka igen, troligtvis får ni se resultatet på söndag :)
Innan dess är det jobb som gäller.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kram till er kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Marja

Visst är dom goda! Kladdigt, segt & gott. Kul att kunna komma m tips till ett proffs dom du. :-)

2011-08-15 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0