Student-tårta!

Fick idag äran att göra en tårta till en tjej som tagit studenten.

Önskemålet var en enkel tårta med rosa inslag och så skulle det förstås finnas med en studentmössa :)
Så jag knåpade ihop en mössa som jag blev hyfsat nöjd med..

Jenny som hon heter valde följande smak på tårtan: ljusa bottnar med ett lager hallonmousse och ett lager med en fyllning som består av vit choklad, kvarg och grädde. Den blev spacklad med grädde och täckt med sugarpaste.




Borstade på lite pärlemoskimmer på mössan så den fick lite lyster..


.. och även på kantdekoren.

Jag hoppas hon blev nöjd med sin tårta.

Strax är det soffan som gäller tillsammans med maken. Har köpt "Saw"-boxen som vi håller på och betar av :)
En 200 g Apelsin-krokant, Brio frukt, chips och cola väntar så nu måste jag sluta, haha!

Fortsatt trevlig helg till er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blev suupernöjd. Jättefin tårta och otroligt god. blir nog inte sista gången vi beställer tårta ifrån dig =)



Den uppskattades mycket utav alla, 7 som 79.

Tack så mycket =)

Kram jenny

2011-06-11 @ 23:42:56
Postat av: nathalie

vill du vara med i månadens blogg? :)



http://nathalieliljegren.blogg.se/2011/june/manadens-blogg-anmal-dig-har.html#comment

Postat av: Nattiizen

Åh, vilken fin !!

2011-06-12 @ 00:50:16
URL: http://nattiizen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va roligt att ni tyckte om den, blir så glad :)



Hoppas ni hade en trevlig dag.

Välkommen åter :)



Kram Lotta



2011-06-12 @ 12:40:39
Postat av: mamma

Hej gumman, studenttårtan blev jättefin, du lyckades ju jättebra med studentmössan. Kram

2011-06-13 @ 10:52:01
Postat av: Lotta

Tack mamma! Kramis

2011-06-13 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0