Hej :)

Igår hade min man och hans kollega nyöppning på jobbet och då passade jag på att baka mini-cupcakes till kaffet. Det blev chokladcupcakes med chokladfrosting efter ett recept av Leila Lindholm. Blev inte så jätteimponerad av själva cupcakesen men frostingen var god :)




Blommor i sugarpaste. Dom fina metallic-formarna kommer från Lagerhaus :)




I fredags gjorde jag chokladcupcakes med vaniljgrädde :)


Strax är det läggning av son som gäller, sen mys med karln i soffan med en Ben&Jerrys, chips och godis.
Härliga söndag! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Så söt, hoppas på att få smaka nåt liknande på fredag :-) Kram

2011-03-27 @ 19:31:32
Postat av: Lotta

Tack mamma, får se vad jag hittar på :)

2011-03-28 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0