Länge sen..

Känns som det va evigheter sen jag bakade!
Men igår bakade jag iaf jordgubbspaj och idag har jag bakat vaniljcupcakes fyllda med chokladtoffee och dulce de leche-frosting :)
Några gavs bort och några har jag och sonen mumsat på :)


Den här frostingen var väldigt lös i konsistensen så det va svårt att få till spritsningen.
Fjärilarna har jag gjort i flowerpaste som färgats svart.


Dessa formar kommer från "Squires Kitchen", dyra men mycket bra kvalitet!
Tror bestämt att jag ska införskaffa dessa i fler färger.


Gjorde även dom här :) Marshmallows doppade i mörk choklad och strössel.
Blir nog uppskattade av kidsen när det vankas fredagsmys :)


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e så duktig hjärtat! Saknar dig!

Kram

2011-03-18 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0