Minisar :)

Har köpt 2 st minimuffins-plåtar så idag bestämde jag mig för att göra chokladcupcakes med fluffy white frosting i mini format :)
Om ni minns så tyckte jag inte om denna frosting förut men nu har den blivit en favorit! Jättegod och härlig att spritsa.
Som vanligt så fick mannen och hans arbetskamrater nåt sött till kaffet även idag (rätt många hamnade i min mage oxå).




Smaken från strösslet passade jättebra ihop med frostingen. Barnsligt gott!


Har ni sett "Sveriges Mästerkock"? Det är mitt favoritprogram just nu (tittar iofs inte så mycket på tv).
Dom gjorde bearnaisesås i förra avsnittet, blev lite inspirerad eftersom jag älskar allt onyttigt så idag har jag oxå gjort bea :) Följde ett recept av Per Morberg och den smakade riktigt bra!

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0