70-ÅRS CUPCAKES

Min goa arbetskamrat skulle igår tillsammans med en till fira att deras gemensamma väninna fyllt 70 år.

Födelsedagsbarnet är mycket förtjust i grisar så det skulle såklart vara gristema :)

En varsin vaniljcupcake med rårörda hallon och glasscreme fick det mumsas på dagen till ära :)



Grisen och flaggan är gjorda av flowerpaste. Locket av sugarpaste.


Flaggan är målad med ätbar guldfärg och penslad med ätbart guldglitter.
"70" är skrivet med svart dekorationsgelé.




Dom tre små grisarna tillsammans innan avfärd :)


Dom här cupcakesen var otroligt roliga att få göra! Nu vill jag baka fler täckta cupcakes!

Det är sååå mycket jag vill baka ska ni veta, ibland blir jag alldeles snurrig i huvudet av allt jag tänker på.. ;)
Hur ska jag hinna med allt jag vill göra??


Kram på er!








Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka söta små grisar. Farsdagstårtan va magnifik, gillade färgkombinationerna. Kramar från mor

2011-11-15 @ 19:26:57
Postat av: Sandra

Hej.

Har du fått mitt mail? :)

2011-11-16 @ 15:57:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0