FREDAG!

Har haft vääldigt många besökare sista tiden men det är inte många som lämnar spår efter sig...
Hemliga ni! :)

Imorse bestämde jag och min son att vi skulle ta å baka lite muffins.
Sonens smet kom inte ens i formarna utan allt hamnade i hans lilla mage, sötisen :)

Tyckte muffinsen jag gjorde sist blev så himla goda så jag gjorde nästan likadana idag, men denna gång med blåbärs-glasyr.



Dekorationen fick bli några sockerblommor som blivit över sen tidigare bak.




Det var länge sedan mannen + kollegor fick något till fikat (iaf av mig) så några skickades dit :)



Ikväll blir det fredagsmys med ost, kex, räkor mm. Undra om jag vågar mig på ett glas vitt? Haha!


Önskar mina kära läsare en underbar helg!




Kommentarer
Postat av: mirja

Jag läser varje dag! Och nu är jag inte hemlig längre :)

2011-11-11 @ 19:08:05
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: Lydia o Urban

Ser jättesmarriga ut. Blir det någon kvar till söndag? Vi smakar så gärna. Ha en skön mysfredagkväll.

Kramar till er från Kilen

2011-11-11 @ 19:24:27
Postat av: Mary

Du är så duktig Lotta!!



Vågade du dig på ett glas vitt? Jag är, faktiskt, fortfarande avskräckt efter förra helgen. Aj så dålig jag var heeeela långa lördagen. Hahaha

2011-11-12 @ 08:36:38
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: malin

hej lotta, jag är ofta inne och tittar på alla dina härliga bakverk, du är så duktig :)kram malin

2011-11-12 @ 16:55:07
Postat av: Marja

Mig känner du igen! ;-) Så söta & verklighetstrogna blommor.

2011-11-12 @ 22:56:53
Postat av: Mary

Nej, ingen glögg blev det. Det känns som fel att dricka glögg när det inte finns någon snö ute. Men, så fort snön faller ska jag dricka glögg och äta pepparkakor. :)

2011-11-13 @ 09:41:10
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0