MANGO-MUFFINS

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer jag får här på bloggen och "in real life".
Blir såå glad när ni tycker om det jag gör! Tack!!

Tidigare i veckan hade jag svägerskan + kids här på besök. Självklart ville jag baka nåt till kaffet/saften :)

Vaniljmuffins med mangoglasyr blev det denna gång. Vi tyckte alla att dom blev toksmarriga!

Blandade i aprikos-yoghurt i vanlig muffinssmet men vet inte om det gav nån smak egentligen?
Och i glasyren några droppar mango-essens. Gott blev det!



Dom dekorerades med mjuka pärlemopärlor.





Ikväll kommer min bror och hälsar på och stannar ända tills på söndag, mycket roligt!
Och alltid när han kommer så blir det lite partaj, haha!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Hej Lotta.

Skriver in min mailadress nu, så får du mer än gärna skicka ett sådant mail. :)



Man blir alldeles förbluffad av dina verk :)

Du är verkligen duktig.



Detsamma till dig också, ha en skön torsdag.

2011-11-03 @ 12:40:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marja

Super-duper-goda!

2011-11-09 @ 13:33:11
Postat av: botilda

dom var jätte goda. :-)

2011-11-15 @ 19:23:06
Postat av: Lotta

Tack hörrni! :)

2011-11-16 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0