SJUKT IGEN DÅ..

Min prins har haft feber från och till i 3 dagar nu.. Så tråkigt att se han så hängig.. Lillen.
Så imorrn blir det tyvärr inge jobb för mig, triist!

Vill säga en sak och det är att besökarantalet här på bloggen ökar stadigt och det är jag så himla glad för!
Försöker uppdatera ofta för er skull :) Men kommentarerna fortsätter att lysa med sin frånvaro..

Blev över lite smet från tårtan jag gjorde sist och då passade jag på att göra mina favoritmuffins, nämligen dom med hallon :) Jag tröttnar aldrig på hallon!

Toppade med smält vit choklad (och lite mörk), gotti gott!


Provade mina nya muffinsformar från "Vestli House", kanonbra!
Det lilla fatet köpte jag på loppis i helgen.





Nu ska jag rå om min sjukling :)


Ha de alla glada!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentarerna uteblir säkerligen då alla kommenterar på Facebook istället!

Dom ser grymt smaskiga ut!

Kram

2011-11-24 @ 17:23:25
Postat av: Veronica

Så fina! =) Jag har köpt mig en cupcakes bok nu! Jag har inte hunnit bläddra nå i den, men det ska bli kul att baka några smarriga saker och så har jag äntligen vart på Ö&B och köpt mig engångsspritsar! =) Hoppas dom funkar bra och att man får plats med lite i dom! =)

2011-11-24 @ 20:49:22
URL: http://tvillingmama.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Krama om den lille trollpojken från mig. Kul att se att du varit på loppis och fyndat.Man kan faktiskt hitta roliga saker på loppis, om man ger sig tid att titta runt ordentligt.Fotbollstårtan är ju helt otroligt bra.Du måste göra fler sådana.Ha´det gott./Lydia

2011-11-25 @ 08:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0