FÖRLOVNINGSTÅRTA

Hej allesammans!

Igår hade jag äran att få göra en tårta till en förlovning :)
Första gången jag gör en "riktig kärlekstårta" vilket var mycket roligt!

Gick inte riktigt som jag ville, sockerpastan bråkade med mig och ville spricka... Vet inte vad som hänt med denna sockerpasta som jag alltid använder?? Tycker den blivit sämre, inte alls lika lätt att jobba med.. hmm..

Men, men! Tårtan innehöll "Devils food" chokladbottnar, rikligt med hallonmousse och spacklad med vanilj/citronfrosting. Laktos- och nötfri.


 
Dekorationerna har jag gjort av flowerpaste. Mjuka pärlor.










Nu väntar soffmys och massa godis tillsammans med min goa familj!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken vacker tårta vännen, de måste blivit supernöjda :D....love is in the air! Du e bäst

2011-10-30 @ 07:41:31
Postat av: Lotta

Tack hjärtat! Puss!

2011-10-30 @ 19:29:28
Postat av: Eruuka

Du är så jävla duktig Lotta!

Flytten gick bra, tack som frågar:)

Jag kommer sakna dig också, fast hela tiden;)

2011-10-31 @ 21:46:04
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ännu en gång Lotta,,,Din vackra tårta till oss var helt fantastiskt vacker och god!!

Vi kalasade i dagar tre så barnen fick också smaka :)

SUPER FIN!!

Du kommer att få flera uppgifter av mig:)



Ove hälsar åxå,,,Kram från oss!

2011-12-06 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0