EN FAVVO

För ett par dagar sen bakade jag en favorit i repris, muffins med vinbär, jordgubbar och hallon.
Denna gång smulade jag mandelmassan uppepå. Dom här är såå goda och ännu godare blir dom om dom fått stå en dag.
Självklart ville jag prova nya kameran så här kommer en bild :)


Undra vad en "expert-fotograf" skulle säga om denna bild? Haha!



Idag kommer en av mina bästa vänner med familj och hälsar på från Stockholm.
Ska bli supermysigt att få tillbringa en helg med dom fina människorna!

Kanske ska man baka nåt idag? ;)

Trevlig helg sötisar!

Kommentarer
Postat av: stina

ser att du fått en ny kamera, vad kul! tycker denna bild blev superbra! :)

2011-09-30 @ 12:57:27
URL: http://kalaskula.blogg.se/
Postat av: May B B

Vilka underbara bakverk du gör. Hur får du till dom så fina. Synd att jag inte kan äta så mycke sötsaker. Men man blir ju sugen när man tittar på dina bakverk. :O))

2011-11-01 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0