KLASSIKER

När min man kom hem från sjukhuset förra söndagen så hade jag bakat hans favorit, nämligen kladdkaka :)
Kakan och hans favoritläsk Champis (han är torsk på läsk) fanns uppdukat när han kom in genom dörren.



Ett hjärta till mitt hjärta :)


Håller med han om att klassikern kladdkaka är fantastiskt gott!


Tjejen som designat min blogg skulle i helgen fira sina tvillingtjejer som fyllde år och ville att jag skulle göra två prinsesskronor till tårtorna hon fixat.
Hon ville ha samma stil som kronan som fanns på den röd/rosa flicktårtan jag gjorde för ett tag sedan.
Hennes blogg hittar du här


Vad ska ni göra i påsk?
Mamma och pappa kommer upp så det blir mys med dom och utgång på lördag.
Lär väl äta nåt kilo godis oxå, haha!

På tal om mamma och pappa så är det så att de om 2 veckor lämnar Stockholm för gott för att istället bosätta sig här på byn. Ska bli jätteroligt att ha dom nära, mamma är ju min bästa vän!

Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Åsa Gärdén

Ja vi sa farväl idag med lite tårar så du får ta hand om henne ordentligt..Dom är modiga Glad påsk på er och hoppas ni får va friska nu och möta våren..

2012-04-05 @ 23:11:08
Postat av: Lotta

Ja förstår att det kändes jobbigt, ni förlorar en klippa! Tack, Glad Påsk till er med!

2012-04-06 @ 09:05:04
Postat av: Frida:)

Hej, jagvundrar om du kan skriva ut ditt kladdkakerecept, det jag har är nämligen inte så bra.

Det skulle uppskattas sjukt mycket!:)

2012-04-18 @ 17:06:29
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0