LINDA OCH LARSAS BRÖLLOP

Min bästa vän Linda och hennes Larsa knöt kärlekens band för några veckor sedan och jag fick den stora äran att göra dekorationen till deras bröllopstårta.
De ville egentligen att jag även skulle tillverka tårtorna men pga tidsbrist så kunde jag ej det utan fick nöja mig med dekorationen :)
 
I Lindas brudbukett fanns rosa rosor och vita prärieklockor så sådana fick jag till uppgift att göra :)
 
Observera att jag alltså INTE gjort tårtorna utan endast dekorationen!
 
Detta kort är taget med min mobil eftersom jag glömde min riktiga kamera..
Blommorna är gjorda av flowerpaste och några rosor har fått lite glitter på sig :)
Hjärtat är också gjort av flowerpaste och är målad med ätbar silverfärg.
 
Bröllopsfotografens foto :)
 
Så även detta.
 
Det vackra brudparet!
 
Såå fina alla 4!
 
 
 
 
Hade en supermysig och trevlig dag och kväll!
Tack ska ni ha sötisar :)
 
Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marja

Vackra dekorationer & människor. <3-liga lyckönskningar till brudparet! ;-)

2012-08-31 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0