18-årsfika

Förra veckan gjorde jag mini-cupcakes och macarons till ett 18-årskalas.

Lägger ut dessa fantastiska bilder (noot!) så ni får se hur de såg ut..

Chokladcupcakes med chokladfrosting och lakritsmacarons va det som var på tapeten.



Nyspritsade på min köksbänk :)


Dekorationerna som födelsedagsbarnets mamma la på dagen efter då kalaset ägde rum.


Lakritsmacaronerna som (i mitt tycke) blev kanongoda! Gjorde ju lakritsmacaroner för några veckor sedan men dom blev inte alls så här smarriga!
Lakritspulver i både kaka och smörkräm, gottigott!



Det var allt för denna gång.
Ni får ursäkta dom trista bilderna.. :)


Ha en skön torsdag kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Jag skulle kunna skjuta någon för cupcakesen längst upp! Fasen så goda de ser ut!!

2012-01-12 @ 17:58:32
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Hanna

är sjukt imponerad av dig Lotta; jag som inte ens får en bulldeg att jäsa. Du är otroligt duktig!

2012-01-12 @ 22:34:43
Postat av: Lotta

Tack så mycket för komplimangen! Vilken Hanna du nu är? :)

2012-01-14 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0