TÅÅÅRTA!

Här kommer en tårta som jag gjorde till en fotbollstokig karl vars favoritlag är GIF Sundsvall :)

Innehållet var följande: en browniebotten, två velvet cake-bottnar (varav en med bär i), Geishaganache och lemoncurdgrädde. Spacklad med bästa mjölksmörkrämen och täckt med sugarpaste!



Emblemet, namnet och "skylten" är gjorda av sugarpaste. "1903" och "Sundsvall" har jag skrivit med kristyr.




Detaljerna har jag skurit ut med min lilla modelleringskniv :)




Mycket rolig tårta att göra!



Imorgon åker vi till Stockholm, va ett bra tag sedan vi var där.

Mannen + kollega ska på kickoff och jag ska ut på galej med tjejerna :)
Sonen får vara med mormor och morfar = alla nöjda och glada!

Ska även på en tripp till Skhlm och strosa runt i lite butiker, äta lunch och inta nån go-fika :)


Ska försöka uppdatera så fort jag är hemma igen.

Ha de gott och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fru Karlsson :-)

Du är bara helt fantastisk!!



Kram Marie

2012-01-25 @ 19:25:44
Postat av: anki jacobsson

en underbar tårta ocj jätte god blev omtalad i sundsvall tack snälla lotta ha det så bra i huvudstaden

2012-01-25 @ 21:20:53
Postat av: Åsa Gärdén

Ha så kul i stockholm och njut av dagarna, mormor ser framemot att gosa med barnbarnen...(jag vet)

2012-01-25 @ 22:32:03
Postat av: Lotta

Tack rara ni! Ska ha det bra i Stockholm :) Ha det bra ni med!

2012-01-26 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0