Hello Kitty

Sist bakade jag cupcakes till en tjej som fyller 9 år.
Idag fick jag även baka en tårta till henne, mycket roligt! 
Fick lite tips om vad hon gillar och Hello Kitty är en favorit.

Önskemålet var att tårtan skulle innehålla hallon och vaniljkräm men inte mycket grädde.
Så det fick bli ljusa bottnar, hallonmousse och vaniljkräm och så spacklade jag med vit marängkräm efter recept av Leila Lindholm.
Hoppas den blev god.. :)




Dekorationerna är gjorda av sugarpaste och flowerpaste.

Trist väder idag.. Hoppas på bättring tills imorrn då vi ska kolla på rally :)

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Eleonore

MEN vad du är duktig!!! Fan jag blir lika imponerad veke gång jag kikar in här!!!

Jag måste ta och komma förbi hemma hos dig på fika inom

En snar framtid!!!! :-)



Kram

2011-06-19 @ 17:10:26
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
Postat av: Angela

Sååå fina tårtor å cupcakes du gör, alltså!

Ha en fin midsommar!//Angela

2011-06-23 @ 23:02:03
URL: http://www.detohippalantlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0