Mors dags tårta!

Igår kom mamma och pappa upp på ett besök och eftersom det är Mors dag imorgon så bakade jag en tårta till mamma :)
Vit choklad-fluff och hallonmousse i ljusa bottnar spacklad med vaniljgrädde och täckt med sugarpaste.
Den uppskattades av mor min :)






Dekorationerna är gjorda av sugarpaste och flowerpaste.


Min man älskar smörgåstårta så min snälla mamma gjorde den här för hans skull :)
Stilren och fin och mycket god!



Usch vad trist väder det är.. Men, men bara att klä på sig och bege sig ut! 

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilket konstverk till Morsdags-tårta!! Man blir nästan tårögd för den är så vacker!!

2011-05-28 @ 19:44:13
Postat av: Eruuk

Jag tror jag skulle kunna döda för att få smaka på smörgåstårtan!

2011-05-29 @ 16:52:13
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh tack så jättemycket! Blir såå glad!

Erika, den va jätte, jättesmarrig! Mamma är grym på att göra smörgåstårta ;)

2011-05-29 @ 19:11:27
Postat av: Veronica

Herregud kvinna vilka fina bakelser du GÖÖR!!! Mamma-tårtan var ju enormt somrig och härlig, synd att det inte är någon smak-blogg, så vi får smakprov av dina skapelser! =P Men jag har mailat dig på FB om bloggen. =) Kram kram

2011-05-30 @ 14:11:25
URL: http://tvillingmama.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej Lotta!

Så kul att få titta in här! Å vilka skapelser! :) Mors-Dags-tårtan är helt fantastisk! Å Elmos e ju superfin! :)

De va bra att få lite info om din smakupplevelse på Leila-cupcakes du gjort för jag har grunnat på om de verkligen är så goda, och tydligen har du finslipat receptet lite. Du är fantastiskt duktig på att baka och göra dina bakelser vackra, ska se till att beställa av dej framöver.

Vi ses! //Angela

2011-06-01 @ 20:15:12
URL: http://www.detohippalantlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0