PÅSKEN I BILDER

Hoppas ni haft en bra påsk, det har jag!

Tänkte idag bjuda på lite bilder från mitt påskpyntade hem :)



Påskriset vid matplatsen fick i år gå i rosa och vitt.


Den här gjorde sonen till Alla Hjärtans Dag, tyckte den passade fint in med det rosa.


Dessa fick jag av maken på Skärtorsdagen, han kan han ;)


Godis hör ju påsken till :)




Den här fina äggkoppen har lilleman gjort på dagis :)


Påskris i vardagsrummet.


Påskägg till de som varit extra snälla ;)


Jag har tydligen oxå varit snäll, fick detta av mamma :)


Pappas egenrökta lax, såå gott!


Vår enkla påskbuffé är uppdukad!



Hoppas ni haft en bra tisdag trots det trista vädret!


Kommentarer
Postat av: Åsa Gärden

Va gott erat buffebord såg ut att va och godis det hör påsken till.. Ja den va bra fast jag jobbade..

2012-04-12 @ 19:42:16
Postat av: Lotta

Ja gott var det! Ibland kan det nästan vara mysigt att jobba storhelger, blir en annan, lite mysigare stämning på nåt vis :)

2012-04-13 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0