MONSTER HIGH TÅRTA - IGEN :)

Hoppas ni haft en trevlig jul!!
 
Fick för ett tag sedan förfrågan att göra en Monster High tårta igen.
Denna gång till Tuvali som fyllde 7 och hon och hennes mamma var helt klara med hur tårtan skulle se ut.
 
Så här såg deras önskemål ut: rosa tårta med stor Monster High logga + metallicrosa rosett, turkost hjärta med "Tuvali 7" i silver + glitter, silver och turkosa stjärnor uppepå, rosa metallic-ros med glitter, metallicrosa rosetter runtom tårtan. 
Fick fria händer på resten, de ville ha mycket dekoration! :)
 
Innehållet i denna tårta blev velvet cake, grädde blandat med hemgjord blåbärssylt, banangrädde och rårörda hallon. Spacklad med vaniljsmörkräm och täckt med marsipan.
 
Här är Tuvali's crazy tårta :) :
 
 
Vet inte riktigt vad jag haft för inställning på kameran, tycker färgerna ser gråa och trista ut.
De var mer färgrika i verkligheten :)
 
 
 
Fick höra att Tuvali haft en toppenbra födelsedag!
 
Å så måste jag få visa vad jag fick av min underbara make i julklapp :)
En superfin, vit KitchenAid! Har drömt om en sådan rätt länge...
 
Puss på dig darling, du är bäst!!
 
 
 
Ha de gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0