HELG!

Och så var det fredag igen.. veckorna går hiskeligt fort!
Har varit krasslig länge nu och idag tog det omtag, känner mig hängigare igen :(
Så trist nu när det är vår och man vill göra en massa!
Mannen i huset har ju lunginflammation men kan inte riktigt slita sig från jobbet utan har varit där 3-4 timmar per dag den här veckan.. Vad göra med en envis karl?

Lugn och fin helg har jag bestämt att det blir!




När vi var i Sundsvall på sportlovet var jag på Ica Maxi och hittade olika sorters marsipan från Odense.
Jordgubb och päron har funnits ett tag men vanilj och banan är nya.
Har inte fått ett bra tillfälle att prova någon av dem än men till påsk blir det nog av :)


Odense gör också mycket bra choklad som jag oftast använder i mina bakverk.
Finns ingen vit choklad som är bättre än denna, möjligtvis Fazer.



Sådär, då har jag gjort lite reklam för Odense :)


Önskar er en härlig helg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0