VALENTINE'S DAY

Hoppas er helg varit lika bra som min!
Var i lördags på skotercross-tävling och maken körde grymt bra! Med tanke på att han började köra skoter förra vintern (vid då 29 års ålder) så är han jäkligt duktig!
Älskar att fara iväg på tävlingar, dock tycker jag att quadcross är betydligt roligare att titta på. 
Igår va vi på älven och pimplade, åktes även lite skoter.
Härlig helg!
 
Firade 4-års bröllopsdag på Alla Hjärtans Dag och överraskade maken med hans absoluta favorit, nämligen smörgåstårta.. Riktigt romantiskt :)
Har bara gjort smörgåstårta en gång tidigare och det kommer nog dröja till nästa gång, inte det roligaste direkt.
 
 
Tycker inte om när man lägger garneringen i sektioner eller i tjocka "ränder", när man skär en bit ska man få med av allt. Därav det röriga utseendet :)
 
Osthjärtan dagen till ära :)
 
Gjorde "kladdkake-bakelser" eftersom det är det mina grabbar här hemma tycker bäst om.
Spritsningen blev en katastrof, vart inte riktigt som jag tänkt mig... :)
Jag själv fick äta det som blev över efter att jag stansat ut dessa hjärtan..
Ursäkta den otydliga bilden, den är från min Instagram.
 
Fick dessa av älskling, gulligt :)
 
Och 10 röda rosor som fortfarande är lika fina :)
 
 
 
Ha de bra alla goa och glada!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster & svägerska

Brollan sköter sig, så även du. Ni är så fina! <3

Svar: <3
Lotta

2013-02-21 @ 19:37:58
Postat av: alias Kvasthilda

Jag gör smörgåstårta EN gång om året - när Sören fyller år. :)

2013-02-28 @ 10:18:23
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0