18-årstårta!

Hej!
Ni som besöker min blogg kan väl lämna en kommentar emellanåt, skulle vara jättekul att få lite feedback :)

Imorgon fyller min mans yngsta bror 18 år så ikväll ska vi åka och hälsa på han med en tårta :)

Tårtan består av ljusa bottnar, fylld med blåbärsmousse och vaniljmousse. Jag har spacklat den med
vit chokladsmörkräm och den är täckt med sugarpaste med smak av vit choklad. Vad tror ni om det?


Hoppas han fortfarande tycker om "Rockstar" :)




Imorgon åker jag och en vän på shoppingresa till Sundsvall så då blir det inget bakat, kanske söndag?


Fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Lydia

2011-04-15 @ 19:11:42
Postat av: Lydia (svärmor)

Vilken fin tårta !

Han blir säkert jätteglad.

Du är så kreativ och framförallt jätteduktig.Jag är glad att du är min sons fru. Kramar till dig.

2011-04-15 @ 19:14:46
Postat av: Lotta

Tack snälla Lydia för dom fina orden!

Han blev glad :)

Säg till om du behöver nåt bakat framöver :)

Kram!

2011-04-16 @ 09:03:16
Postat av: E

Jäääklar vad duktig du är kvinna! Gillar han den inte så är han ju knäpp!:D

2011-04-17 @ 17:51:59
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: anki jacobsson

tack för en trevlig kväll när ni var hit och grattade jon var en underbar vacker tårta o jätte god jag har först nu sett din sida vilcka otroliga bakverk som nu gör med hälsningar anki o kjell

2011-04-30 @ 21:05:47
Postat av: Lotta

Tack ska ni ha! Och tack för att vi fick komma och hälsa på :)

2011-04-30 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0