60-ÅRS CUPCAKES

Kom inatt hem från vår mini-semester i Stockholm.
Det har varit jättemysigt men som vanligt går tiden alldeles för fort, hinner inte med allt man vill göra!
Det blev iaf besök på Skansen, släktträff och Quadtävling. Och så hann jag träffa mina goa vänner L och S!

Fick "order" av mamma att baka något till släktträffen på lördagen eftersom min pappa nyss fyllt 60 år.
Han har alltid älskat smörkräm och sådant som smakar kaffe så jag gjorde chokladcupcakes med moccasmörkräm. I smeten hackade jag bitar av Anthon Bergs "Coffee"-choklad. Mums!


Gjorde lock av sugarpaste och dekorationer i flowerpaste.



En "före"-bild då dom befinner sig på mammas köksbord :)


Idag skulle egentligen en annan go vän till mig, Y, kommit hit till Hammarstrand men tyvärr fick hon förhinder.
Hoppas på ett nytt försök snart!

Riktigt skitväder idag, var tog sommaren vägen?
Bättring tack! :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Suuuperfina gumman! Du é så himla grym! Pöss!

2011-08-17 @ 20:05:11
Postat av: Lotta

Vad du är snäll go-hjärtat mitt! :)

2011-08-18 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0