Monday!

Herregud vad veckorna går foort! Nu är det ny vecka igen, var tog den förra vägen lixom?

Har haft en supermysig helg, i lördags var vi iväg med barnen och barnens kusiner med pappa + sambo på Djungelhuset i Östersund. Det var verkligen en hit för minstingen, dit åker vi fler gånger!

Igår var det quadcross-träning för maken i Hällesjö. Regnade när vi kom dit men sen slutade det så vi kunde grilla korv och fika :)

Hade en påse med svarta och röda vinbär, hallon och jordgubbar i frysen så på fm i lördags svängde jag ihop några bärmuffins. 
Fanns inga ägg hemma så jag hittade ett recept utan ägg på nätet och resultatet blev toppenbra. Dom blev såå goda! Som pricken över i hyvlade jag mandelmassa på toppen, mums!




På onsdag åker vi ner till huvudstaden. Har ett fullspäckat schema som innehåller besök på Skansen, släktträff och Quadcross-tävling. Sen vill jag hinna med att träffa mina vänner oxå :)

För tillfället förbereder jag lite dekorationer som ska pryda "60-årscupcakes"som jag ska göra till helgen.
Min far fyller 60 år på torsdag så vi ska fira han på släktkalaset på lördag :)
Lägger väl upp några bilder på dom efter helgen.

Önskar alla en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0