PEPPARKAKS-CUPCAKES

God morgon!
Hoppas allt är bra med mina läsare!

Här har vi mysmorgon med tända ljus, "Bilar 2", kaffe + macka :)

På Lucia bjöd vi på lite fika och jag passade då på att göra pepparkaks-cupcakes med cream cheesefrosting smaksatt med apelsin.

Dom blev inte fina och alldeles för söta! Jag som inte brukar ha problem med rätt söta saker (haha) tyckte detta blev på tok för sött! Uscha! Men, men!



Dessa gör jag då inte igen!


Ni får istället se en bild hur årets julgran ser ut :)
Vit och silver, älskar det!
Här hemma har vi inte en enda röd pryl på julen, allt går i vitt, silver, grått och svart.
Härligt att vi alla har olika smak, ellerhur? ;)


Ikväll väntar julbord på Hotellet, ska bli trevligt! Hoppas maten är bra, tycker egentligen att traditionellt julbord är rätt trist, äter mest sill och lax.


Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0