JULEVECKA

Haft en bra helg?
Min har varit toppen! Julbord i lördags vilket var mycket trevligt och igår va vi ute hela dagen och lekte i snön :)
Härligt när vintern äntligen är här.

Förra veckan ville jag vara snäll med mannen och hans arbetskamrater och gjorde då saffranscupcakes med cream cheesefrosting smaksatt med apelsin (gjorde ju även apelsinfrosting till pepparkaks-cupcakesen men gjorde denna mindre söt). Självklart tryckte jag i mig ett par själv :) Momsit!



Lite "white sparkles" fick symbolisera is/snö.


Dom fina formarna har jag fått av min kära mamma.


Receptet har jag hittat i nån tidning för ett tag sen och jag har för mig att det är Leila Lindholms.
Dom blev mycket goda och lite kul att äta nåt annat med saffran istället för dom klassiska lussekatterna.


Imorgon när min lille son är på dagis ska jag slå in de sista klapparna :)
Skönt att ha det klart.
Hur går det för er? Klara med allt julfix och trix?

 

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Jag räknar kallt med att du bakar nå smarrigt till bror din när han kommer upp. :)

2011-12-20 @ 08:18:46
URL: http://btsteknik.se
Postat av: Lotta

Önskemål? :)

2011-12-20 @ 08:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0