Å så var det måndag igen..

Skulle egentligen uppdatera bloggen redan i lördags men det har ju varit så underbart väder så vi har hållit oss ute!
Igår va vi på Hällesjö. Medans maken körde quad och sonen lekte i sanden så satt jag och fick mig lite sol :)

I lördags hade vi lite försenad födelsedagsfika här och då bjöd jag på cupcakes med lemoncurd och blåbärsmousse täckt med sugarpaste. Goda blev dom!






Och så gjorde jag havrebollar :) Minns att man alltid köpte dessa i cafeterian på skolan och dom här smakade exakt som dom! Mums!

Idag blir det en lugn dag inomhus. Sonen är dunderförkyld och jag börjar oxå bli det..

Får hoppas att vi blir bättre till helgen då mamma och pappa kommer upp från Sthlm.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Åsa Gärden

Ta väl hand om mor din i helgen hon behöver det. Vilka fina bakvärk du gör dom ser ut som små konstvärk. Har hört att dom ska va god.



Hoppas lilla Elmo kyar på sig nu när mommo och moffa kommer upp.

2011-05-26 @ 18:33:21
Postat av: Lotta

Tack så mycket! Jadå, han kryar redan på sig :)

2011-05-28 @ 10:59:52
Postat av: Marias Bakglädje

Hällesjö som i Bräckes kommun? :) Där bor min svärmor! ^^ Himla fint ställe.

2012-09-17 @ 13:08:01
URL: http://mariasbakgladje.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Halkade in på din blogg och måste säga att du gör mästerliga cupcakes! Hur har du gjort med sugarpasten för att få kanterna så snygga?! Och har du gjort sockerblommorna + löven själv? Superfina!

Mvh Ida

2012-09-17 @ 22:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0