SNART HELG!

Herregud vad veckorna går fort! Redan fredag imorgon..

Jobbar lite på Bolaget den här veckan vilket är så himla skoj, skulle verkligen vilja ha fler timmar där.
Mina arbetskamrater är dom bästa man kan ha och jag älskar kundkontakten!

Tidigare i veckan gjorde jag cake balls. Rullade bollar av vaniljkaka med strössel som blandats med vispgrädde som jag sedan doppade i mörk och vit choklad.
Very smarrigt!




Ville att dom skulle se ut som små cupcakes, vet inte riktigt om jag lyckades.. Haha!
Inga mästerverk direkt, men goda blev dom!



Trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: C

Ojojoj Lotta!! Gud va mycke vackert du gör & allt ser ju so fruktansvärt gott ut!

Ja som inte är nån tårt eller kaktjej men allt du gör skulle ja vilja smaka ju =)

Mumsigt värre!!

Återkommer med lite små tårtbeställningar framöver =)

Har en dotter samt hennes sambo som fyller år nu den 10:e & 15:e dec så ja tänkte ge dem varsin liten tårta som du gjort..den 10:e dec skulle jag vilja ha dem till,men ja återkommer.

Hur långt innan vill du ha beställningen??

kramkram Carina ( Alexias mamma)

2011-11-18 @ 18:00:33
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0