CAKE POPS!

För ett par dagar sen testade jag att göra sk "Cake Pops".

Eftersom jag inte hade så mycket tid så gjorde jag dom efter ett mycket enkelt recept som jag hittade på nätet.
Jag krossade ett paket Ballerina kladdkaka och blandade med cream cheese. Sen rullade jag smeten till bollar som jag doppade i vit choklad. Busenkelt och barnsligt gott! :)




Cake Pop i genomskärning :) Undra vem som har ätit av den?? Haha!


Dessa två fick mina arbetskamrater till fikat igår :)


Nu ska vi fortsätta vår myskväll med massa snask, ostbågar och läsk! Lovely! :)

Ses snart igen :)




Kommentarer
Postat av: Veronica

Gu va kul att pyssla och ta med sig sånna söta grejer! Måste ha blivit uppskattat??! Och den lilla tårtan var oxå supersöt, det lät väldigt gott med innehållsförteckningen!!! =) Kul när man kan pyssla på och baka massa smarrigt!!! =) Kram

2011-09-10 @ 14:14:16
URL: http://tvillingmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0