SATURDAY

Idag är det en shoppingtur till Sundsvall som gäller men först tänkte jag lägga ut nåt foto på tårtan jag gjorde igår :)
Min svägerskas sambo fyllde år tidigare i veckan så det fick bli en tårta till han.

Denna gång blev det ljusa bottnar, syrlig jordgubbsmousse och Nutellakräm. Spacklad med chokladsmörkräm och täckt med sugarpaste.


Är såå less på min kamera! Tårtan ser blå ut på fotot (tycker jag?) men är grå med grå/svarta dekorationer.




Sockerpastan och jag var inte alls vänner den här gången.. Den ville gärna spricka.


Ursäkta mitt trista inlägg men nu ska jag äta lite frukost och sen fixa i ordning mig litegranna!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marja

Mums! Ska njuta av en bit till idag. Kram

2011-09-10 @ 08:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0