LOVE!

I tisdags var det Alla Hjärtans Dag och jag och mannen firade 3-års bröllopsdag :)

Gjorde choklad-cupcakes toppade med en underbart god chokladfrosting, det var dem godaste cupcakes jag gjort! Hade lätt tryckt i mig fler om det hade funnits.. ;)




Riktigt "chokladiga", muuums!


Självklart fick alla i familjen varsin :)

  
Min underbara make kom hem med dessa rosor, hela 30 st!
Han är ju bara för go eller vad säger ni?
Vi har varit ett par i 6½ år och jag är så himla kär!!
He's the love of my life <3


Trevlig helg alla fina!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja gu, det är kul när de överaskar en!! =) Gulligt av han. Tänk vad tiden går fort va?! =) Grattis och sicka härliga cupcakes du gjort! KRAM

2012-02-17 @ 19:36:25
URL: http://vlstudio.se
Postat av: Åsa gärden

Får lov att grattulera på treårsdagen, Det va väldigt fin buket. Håll hårt i honom....

2012-02-17 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0