SJUKSTUGA

Fortfarande sjukt här hemma... Sonen och maken har haft hög feber och hosta, jag har klarat mig med "endast" rejäl huvudvärk (peppar, peppar!). Hoppas inte jag åker dit oxå..


Har införskaffat sk "Cookie Molds" och ville förra veckan prova dem.
Här får ni se resultatet :)



Fyllde först formen med den röda och vita chokladen, lät stelna en stund, sedan fyllde jag på med lite mjölkchoklad, stoppade i en kaka och sedan i med mer mjölkchoklad. Klart!


Tada! Inuti gömmer sig en Ballerina Toffee, smarrigt! 
Dessa uppskattades MYCKET och allra helst av maken, har fått han å bli en riktig gottegris.. haha!


Nu ska vi krya på oss..

Ses!





Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

funderat på något sommarjobb än? :D

2012-02-22 @ 20:19:37
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Denise

Ser galet goda ut! Du är så duktig!!

2012-02-25 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0