2012

Nytt år och nya möjligheter!

Förra veckan fyllde en trevlig kille år och han ville att jag skulle göra tårtan, kul!

För några månader sedan gjorde jag en tårta där jag färgade bottnarna i olika färger, han åt av den då och ville ha en likadan nu när han fyllde år.

"White velvet cake"-bottnar med två lager lemoncurd-grädde och två lager jordgubbsmousse. 
Täckt med vaniljgrädde.
 


Enkelt dekorerad med guldpärlor.






Födelsedagsbarnet tog själv denna bild så vi får se hur den såg ut invändigt :)



Har gjort några tårtor sista dagarna, lägger upp bilder på nästa om nån dag igen.


Ha det bra så länge!  



Kommentarer
Postat av: trevliga killen

Den vart super bra! Tack så mycket! =)

2012-01-03 @ 03:16:45
Postat av: Lotta

Haha, som du märkt skriver jag inte några namn på bloggen, folk kanske inte vill bli "avslöjade" :)

Tack själv!

2012-01-03 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0