HELG

Usch så trött man är idag.. Gick och lade oss sent och sonen vaknade tidigt... zzzzzz...

I veckan gjorde jag en tårta till en karl som har en kärlek till raggarbilar :)

Fick uppdraget av hans fru som hade önskemål att den skulle innehålla vit chokladfluff och blåbärsmousse och så skulle det givetvis finnas med en raggarbil. Märke spelade ingen roll så jag gjorde en egen variant.. :)



Förutom fyllningarna innehåller den velvet cake-bottnar (min absoluta favoritbotten), spacklad med mjölksmörkräm och täckt med marsipan.


Bilen är gjord av sugarpaste. Målat lite på den med ätbar färg. Stjärnan är penslad med silver pulverfärg.










Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Ja ibland måste man få gnälla av sig, och det finns inget som irriterar mig mer än just rasfrågor och det faktum att människor har så himla svårt att acceptera andra människor för den person de är.



Älskar dina underverk till bakverk Lotta:)

Jag hoppas allt är bra med dig och dina grabbar!:)

Kram!

2012-01-14 @ 19:24:11
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0