CAKE POPS BLACK & WHITE

Hej!

Allt bra?
Här är det mycket bra!

Igår tillbringade vi dagen i Sundsvall :) Jag och sonen köpte oss nya cyklar och till min köpte vi även en barnstol så jag kan skjutsa runt han i vår/sommar. Älskar att cykla, har inte gjort det på flera år då jag ej ägt någon cykel.
Var också på "Drakborgen" där det lektes och stojades. Ett obligatoriskt besök på Ikea och Mc Donald's blev det också.
Många tycker att MAX är så himla bra men jag är inte alls lika förtjust i deras mat (visst, det går väl ner i brist på annat, haha!)... Burger King är ju bäst men dom finns inte här i norr :(

Tänk att jag jobbat på Mc Donald's en gång i tiden.. Det var mitt första jobb efter gymnasiet och var ett mycket bra arbete. Det skrivs så mycket skit om Mc Donald's men när jag jobbade var det superbra och jag hade kanonchefer.
Lärde mig mycket där som jag haft nytta av senare i livet såsom kundkontakt och stresstålighet.
Och så var det ett grymt bra gäng jag jobbade med! Härliga minnen :)


Härom dagen fick jag för mig att göra cake pops vilket var ett tag sedan jag gjorde.
Hade en velvet cake-botten i frysen som jag blandade med vispad grädde och jordgubbskulor och sedan doppade i vit choklad. Smarrigt!









Önskar er en trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0