MIN EGEN FÖDELSEDAGSTÅRTA

Min man bakade ingen tårta till min födelsedag så jag fick fixa en själv :)
 
Ville göra nåt jag inte gjort förut och valet föll på en banan & kolatårta.
 
Tycker det är väldigt roligt att spritsa och vill öva på det så denna gång fick det bli en icke täckt tårta!
 
 
 
Blomman gjorde jag till Hanna och Tobias bröllopstårta men fick aldrig användning av den.
Tyckte den passade fint till den här tårtan :)
 
Man kan tro att denna tårta var jättesöt men den blev alldeles lagom tack vare färskosten i frostingen.
 
Den räckte till måånga personer! Alla på kalaset åt varsin bit och mamma tog med sig halva tårtan till sina arbetskamrater dagen efter :)
 
 
Ha en fortsatt skön kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Den här tårtan var ljuvligt god, banansmaken gjorde den lite annorlunda, inte det minsta söt.Du är bäst på tårtor. Det är alltid lika spännande,nu ser jag fram emot Joakims tårta.

Svar: Men tack svärmor! :) Jocke har beställt en "vanlig" tårta med vaniljkräm och sylt. Ska hitta på nåt mer med den, vi får se vad det blir :)
Lotta

2012-10-10 @ 08:15:10
Postat av: Ewa

kan bara hålla med tårtan var jättegod, lagomt söt, god kola smak.

Svar: Vad roligt att höra Ewa, tack!
Lotta

2012-10-21 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0