HAMMARBY TÅRTA

Gjorde en tårta till ett Hammarby-fan förra veckan.
Han ville egentligen ha den redan när han fyllde år i september men då var vi på Lefkas så det gick ju icke..
Så det fick bli några månader senare :)
 
Chokladbottnar, hallonmousse och mjölkchokladmousse + bitar av mjölkchoklad var innehållet denna gång.
 
Emblemet som är gjort av marsipan har jag ritat på med ätbar svart penna.
 
"Bajen" är målat med ätbar guldfärg, man vill väl alltid att ens lag vinner medalj av ädlaste valör? :)
 
 
Minns ni att jag var med i en Cupcake-tävling för ett tag sedan? Hade turen att bli en av vinnarna och detta blev min vinst :) Inte riktigt min grej men sonens skulle jag tro!
 
 
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du vann även om vinsten inte var någon hit =)

Svar: Nä den va ju inte det.. Haha!
Lotta

2013-01-31 @ 19:55:03
Postat av: Marja

Grattis kära vän! Vet att segern är din i fler sammanhang bara du ställde upp. ;-) Go girl!!! Kram.

Svar: <3
Lotta

2013-01-31 @ 20:41:31
Postat av: emma

Jätte god tårta och super fin!:) kul att du vann:)

2013-01-31 @ 21:17:11
URL: http://saema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0