MODO TÅRTA

Igår gjorde jag en födelsedagstårta till Karl-Ragnar som är en äkta Modoit :)
Det var hans son med fru som ville överraska med en Modo-tårta.
 
En röd tårta med Modos emblem och Karl-Ragnars namn var önskemålet.
Den innehöll velvet cake och chokladbottnar, blåbärsmousse, vit chokladganache och hallonmousse.
Spacklad med vaniljsmörkräm och täckt med marsipan.
 
 
Emblemet är gjort av sugarpaste och så har jag spritsat med kristyr... Svårt!
 
 
Tog lååång tid att göra denna!
 
 
 
Sonhustrun skickade denna bild till mig och berättade att Karl-Ragnar var helnöjd och att tårtan var "himmelskt god". Inte så tokigt betyg, ellerhur? :)
Det är så roligt att få göra någon glad!
 
 
Karl-Ragnar har delat med sig av tårtan på Modos Facebook-sida (eller Modo-fansens sida) och i skrivandets stund har den fått drygt 370 "gilla", himla kul!
 
 
Önskar er en trevlig måndag kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gu vad kul, att så många gillar bilden, hoppas att han skrev din bloggadress där med då :P Hihi, super bra PR ju!! :) I helgen kanske jag kan få fram en första skiss iaf på det som är i görningen!!! Kram

2013-01-18 @ 11:43:37
URL: http://tvillingmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0