BRÖLLOPSDAGS-TÅRTA

Och så har det gått två veckor igen... Jag är ju för kass!
 
I början av maj firade min mamma och pappa 35-årig bröllopsdag och vi firade givetvis med tårta :)
Fick fria händer så jag bestämde mig för att göra en enkel, icke täckt tårta.
 
Den hade en smak av lemoncurd, hallon, choklad och vanilj och var spritsad med marängsmörkräm med smak av citron.
 
 
En stor blomma av flowerpaste fick pryda tårtan :)
 
Tyvärr gick ett av de största kronbladen sönder så det blev lite glest..
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en skön sommar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa det var ju ett tag sen, men tårtan vad underbart god. Kraam

2013-06-27 @ 22:05:05
Postat av: Beundrare

Det är HELT otroligt vad vackra tårtor du gör! Inspirerande.

Svar: Tack så jättemycket! Kul att kunna inspirera :)
Lotta

2013-10-14 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0