Helg!

Antar att ni har lagt märke till bloggens nya utseende?
Är supernöjd och den snälla tjejen som hjälpt mig med detta hittar ni här.

Nu i veckan har det inte hänt så mycket. Var i Sundsvall igår med två goa vänner, blev en lång shoppingdag och vi var inte hemma förrän halv elva på kvällen.. :) Mycket trevligt hade vi!

Imorgon fyller en av mina underbara arbetskamrater år så idag har jag bakat en cupcake till henne :)
Chokladcupcake med chokladbitar och cream cheese frosting med smak av smultron fick det bli.
Skulle egentligen toppat den med fluffy frosting men jag misslyckades totalt med den.. Jaja, bättre lycka nästa gång. Hoppas hon tycker om denna sockerbomb ändå, haha!


Gjorde dekorationer i flowerpaste som jag tycker passar henne :)

Borstade skimmer på hjärtat och handen, det ser man bättre på denna bild :)

Min son åt sin cupcake med god aptit!


Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Löved it!:D

2011-08-09 @ 00:10:39
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0