MINISAR MED HÄSTTEMA

Har tidigare i vår/sommar gjort mini-cupcakes till 2 syskon. En gång till brorsan i familjen (skateboard/stjärn-tema) och en gång till yngsta syrran i familjen (rosa tema).
Nu var det dags för äldsta syrran att fylla år och denna gång var önskemålet hästtema i färgerna lila och blått :)
Smaken skulle vara densamma som dom övriga syskonen hade, dvs vaniljcupcakes med vit chokladfrosting.

Och eftersom önskemålet var hästar var det bara för mig att sätta igång och modellera ihop några hästar då då..
Har aldrig sysslat med modellering men här har ni resultatet:


Lite söta blev dom, ellerhur? :) Tog mååånga timmar för mig att göra dessa men kul var det!
Hästarna är lila och inte blå som fotot visar..


Och här är dom färdiga cupcakesen :)




Frostingen är lila i verkligheten, inte gråaktig.. Investera i en ny kamera kanske??
Eller så kan jag inte med den riktigt.


Nu ska jag ta och koka mig lite kaffe tror jag minsann!

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Hästarna vart ju hur bra som helst!

Jag kanske kan ge dig några tips om kameran när du kommer, och några tips när du ska fota och att få färgerna så "sanna" som möjligt! Det finns några simpla grejer man kan tänka på om man har möjligheten!

Kram

2011-08-30 @ 15:16:15
URL: http://www.vlstudio.se
Postat av: Marja

Börja känna mig smått tjatig...helt fantastiskt!!! Kram kära vän!

2011-08-30 @ 17:11:09
Postat av: Svärmor

Du är ju otrolig !!!

En konstnär av största mått.

2011-08-31 @ 10:13:34
Postat av: mamma

Håller med svärmor,du är otrolig min älskade dotter!

2011-08-31 @ 11:57:16
Postat av: Linda

Du är en konstnär vännen! Lööööv your stuff! Massa pussar & kramar

2011-09-01 @ 19:34:37
Postat av: Lotta

Ni är såå snälla! Blir superduperglad av era fina kommentarer! Kram på er!

2011-09-02 @ 08:35:13
Postat av: Mary

Alltså, jag sitter här och förundras!! Jag skulle vilja smaka av ALLT du gör och du är helt otroligt duktig!! Både på att dekorera och fotografera!! Hatten av för dig! :)

2011-10-03 @ 21:13:44
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0