PEPPISAR

Tror inte det undgått någon att bakning och tårtdekoration är min absoluta favoritsyssla och jag blir så himla glad och lycklig för alla positiva kommentarer jag får här, på FB och i verkliga livet.
Blir mycket peppad av det fina jag får höra!
Tack till alla rara människor där ute! Skulle jag ha kraft och tid så skulle jag baka en tårta till var och en av er :)

I lördags bakade jag, sonen och min mamma pepparkakor :)

Tänkte ni skulle få se hur dom såg ut när vi spritsat klart dom.
Hälften av sonens kakor smulades sönder och hälften åt han upp så det blidde inga bilder på hans pepparkakor.. tyvärr. Han är precis som sin far va när han var liten kille, allt ska plockas ner i mindre bitar eller helt enkelt förstöras..  Denna period går väl över snart hoppas jag? :)



Min mammas och mina pepparkakor :)




Den här gjorde min käre man, fin va? ;)


Ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gullepluttan! Du är BÄST!! Kan du komma å baka peppisar hos mig oxå? Puss puss från din Linda

2011-12-06 @ 17:46:17
Postat av: Anonym

Vad fina cookies gumman!Puss i massor

2011-12-07 @ 07:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0