LITEN TÅRTA

I förrgår ville jag prova min nya mini-springform som jag köpt så det fick bli en liten hallontårta att mumsa på :)
Har aldrig gjort frukttårta med gelé på så det var också nåt nytt.

Mini-tårtan består av citronbottnar, vaniljkräm, hemgjord hallonsylt och glasskräm.


Vit choklad fick pryda den.. Inte supersnyggt men gott!


Måste verkligen köpa lite nya fat i olika storlekar! Den här assietten är inte det finaste att ha tårta på..


Idag blir det mysdag inomhus, är ju såå tråkigt väder ute! Känns verkligen att hösten är här.

See ya!



Kommentarer
Postat av: Carina

Så underbart god den ser ut =)

Duktiga du..

En sån skulle nog min lilla? blivande 16åring vilja ha när hon fyller år kanske..Pris?

kramkram

2011-10-14 @ 22:43:25
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0