SLUT PÅ VECKAN.. SKÖNT!

Hoppas att nästa vecka går i friskhetens tecken, nu är jag less på denna förkylning!
Jag själv har klarat mig rätt bra men sonen och maken har varit himla dåliga och är det fortfarande. Blä!


Har bakat till svärmor igen :)

Denna gång cupcakes som hon bjöd sina arbetskamrater på.
Hon hade en önskan att de skulle innehålla lemoncurd-grädde.
Vanilj, rårörda hallon och marsipan fick de också smaka :)



Självklart skulle de gå i lila, det är ju svärmors favoritfärg!


Fantasiblommorna fick utsmyckas med de nya pistillerna jag köpt. De är ej ätbara så vill man äta blomman (som i mitt tycke enbart är där som dekoration) får man pilla bort dem först :)







Det vankas myskväll med en hel del mumsiga tillbehör :)

Ska ta hand om mina icke pigga grabbar också..


Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Lydia

Tack än en gång Lotta för dina vackra och goda bakverk.Dessa cupcakes gjorde succé.

Du överträffar dig själv varje gång.

2012-02-27 @ 08:16:25
Postat av: Ann

Hej!! Så fantastiskt vackra cupcakes, som givetvis som Lydia skriver, gjorde succé hos oss jobbarkompisar....Och de var ju så JÄTTEGODA, så det vattnas i mun bara jag tänker på dem!!! Du är så otroligt duktig Lotta! Och tack till Lydia som såg till att vi fick dessa!!! Kram Ann

2012-03-01 @ 07:36:08
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Denise

Vilka vackra cupcakes! så nyfiken på hur du får till så vackert mönster på ovansidan av de! :)

2012-03-01 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0